Masło Polskie Hitem Handlu 2021

  • Nagrody

Trwa wczytywanie galerii

Masło Polskie 82% tłuszczu 200 g uzyskało prestiżowy tytuł Hit Handlu 2021 w corocznym plebiscycie miesięcznika „Handel”. Klienci sklepów w całej Polsce najchętniej sięgają po naturalne masło z MLEKOVITY, doceniając jego najwyższą jakość, doskonałą smarowność oraz walory smakowe.

Masło Polskie ekstra z MLEKOVITY jest produkowane wyłącznie ze śmietanki pasteryzowanej, bez żadnych dodatków. Stanowi naturalny produkt o wysokiej zawartości potrzebnych dla organizmu związków mineralnych i witamin: są w nim naturalnie obecne duże ilości witaminy A, karotenoidów oraz witaminy D i E. Masło Polskie charakteryzuje się przede wszystkim doskonałą smarownością, a także jednolitą konsystencją i barwą oraz smakowitością. Produkt przeznaczony jest głównie do smarowania pieczywa, ale również do innych celów kulinarnych, m.in. wypieków, deserów, można na nim smażyć, dusić, piec oraz gotować.

Plebiscyt Hit Handlu jest realizowany przez wydawcę miesięcznika „Handel” nieprzerwanie od 20 lat. Pozwala definiować preferencje zakupowe Polaków i trendy rynkowe w FMCG. W tegorocznej edycji plebiscytu badano sprzedaż produktów w 66 kategoriach. Sondę dotyczącą sprzedaży w okresie od początku kwietnia 2020 do końca marca 2021 roku przeprowadzono na losowo wybranej reprezentatywnej grupie 1050 detalistów – kierowników i właścicieli sklepów z całej Polski. W sondzie telefonicznej detaliści, czytelnicy ogólnopolskiego miesięcznika branżowego „Handel”, wskazują najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty. Badanie było dwuetapowe – zostało zrealizowane metodą CATI w maju 2021 r. na podstawie analizy paragonowej wykonanej wcześniej przez Centrum Monitorowania Rynku.