Mlekovita zorganizowała wiosenną edycję III Ogólnopolskiego Mleczarskiego Kongresu Handlu

  • Wydarzenia

Trwa wczytywanie galerii

Unikatowe produkty, innowacje, nowe wyzwania, profesjonalizm w sprzedaży – na tych i innych tematach koncentrowali się uczestnicy zorganizowanego 12 kwietnia br. przez Grupę Mlekovita Ogólnopolskiego Mleczarskiego Kongresu Handlu. To już III edycja wydarzenia, którego celem jest integracja wewnętrznego środowiska firmy z jego otoczeniem, nie tylko handlowym.

Ogólnopolski Mleczarski Kongres Handlu skupiał się naturalnie wokół wyzwań stojących przed nowoczesnym handlem, a także nowości i innowacji produktowych. Ważną częścią spotkania było szkolenie pt. „Profesjonalizm w sprzedaży. Jak pracować mądrze i unikać pułapek? Błędy w pracy handlowca, najczęściej popełniane, jak ich unikać”, które poprowadził dr nauk psychologicznych Wojciech Chmielewski, SEO Centrum Psychologii Stosowanej, wykładowca studiów MBA na SGGW w Warszawie i trener biznesu. – Grupa Mlekovita stale rośnie, ale aby odnosić sukcesy handlowe nie tylko na krajowym rynku, niezbędne jest posiadanie kompetentnej, zaangażowanej kadry. Jestem przekonany, że dysponujemy taką kadrą, ale utrzymanie tego najwyższego standardu wymaga ciągłej troski, szkolenia i doskonalenia. Dlatego kolejny Ogólnopolski Mleczarski Kongres Handlu również wykorzystujemy do poszerzenia wiedzy i umiejętności naszych pracowników. Bo rozwój stanowi fundament nie tylko nowoczesnego handlu, ale również całego naszego modelu biznesowego – mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.

Kongres rozpoczął tradycyjnie przemówieniem Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński, po czym pamiątkowe dyplomy otrzymały firmy współpracujące, nie tylko w zakresie handlu, będące jednocześnie Partnerami wydarzenia. Spotkanie było też okazją do wyróżnienia przez Prezesa Dariusza Sapińskiego najlepszych wyników sprzedażowych uzyskanych podczas zorganizowanych przez poszczególne oddziały i centra dystrybucyjne Jarmarków Wielkanocnych z Mlekovitą. Nagrodzone zostały:

- hurtownia w Trzebownisku, która spośród wszystkich hurtowni uzyskała najwyższy wynik sprzedażowy,

- hurtownia w Goręczynie, której podlega sklep firmowy w Gdyni z najlepszym wynikiem wśród sklepów organizujących jarmark.

Trzeci Ogólnopolski Mleczarski Kongres Handlu to jednak nie tylko wyróżnienia i szkolenie, ale przede wszystkim miejsce spotkania i rozmów przedstawicieli handlowych Grupy Mlekovita z reprezentantami firm i organizacji współpracujących z Mlekovitą, związanych z branżą mleczarską i handlową. Kongres był forum do zaprezentowania działalności firm, najciekawszych jej aspektów, asortymentu czy analizy rynku. Uczestnicy mogli wysłuchać wystąpień przygotowanych przez firmy: Tetra Pak sp. z o.o., LB Bulgaricum PLC, Novonesis, Expack sp. z o.o. sp. k., SIG Combibloc Sp. z o.o. oraz BROS.

Poświęcony trendom i wyzwaniom stojącym przed Mlekovitą i jej partnerami kongres handlowy był doskonałym forum wymiany wiedzy i doświadczeń. W ten sposób spotkanie przyczynia się do budowania trwałych relacji branżowych.