Masło Polskie ponownie bezkonkurencyjne w konkursie „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich”

  • Nagrody

Trwa wczytywanie galerii

Dwa produkty marki Mlekovita zostały nagrodzone w 13. edycji konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”. Liderem sprzedaży w swojej kategorii zostało masło Polskie ekstra 200 g. Na podium plebiscytu znalazło się również mleko Polskie 3,2%. Laureaci zostali wybrani głosami właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski – czytelników miesięcznika „Hurt i Detal”, którzy wskazali najlepiej sprzedające się w ich placówkach produkty.

Konkurs „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich”, organizowany przez wydawcę miesiecznika „Hurt i Detal”, co roku wyróżnia wszystkich, którzy mieli realny wpływ na kształt polskiego rynku FMCG, wyłaniając te produkty i usługi, które w poprzednim roku w sposób szczególny wpłynęły na rozwój handlu detalicznego w Polsce oraz wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. Zwieńczeniem tegorocznego badania była uroczysta Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu, podczas której ogłoszono 65 laureatów nagrody głównej „Złoty Paragon 2023” oraz 130 wyróżnionych w 65 kategoriach produktowych, a także laureatów nagród specjalnych dla produktów i linii produktowych oraz liderów handlu. Obok masła Polskiego ekstra 200 g, które zwyciężyło w kategorii „Masła” i odebrało certyfikat „Złoty Paragon 2023”, w czołówce konkursu znalazło się również: mleko Polskie 3,2% 1 l (mleko).

- Mlekovita jako lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej dysponuje najszerszym asortymentem nabiału w tej części świata - portfolio naszej firmy liczy już ponad 1555 produktów. Dla nas niezwykle ważne jest, że doceniają je nie tylko konsumenci, ale również detaliści, bo to oni wiedzą najlepiej, po które produkty w ich sklepach sięgną konsumenci. I z rezultatów konkursu Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskichwynika jednoznacznie, że ich klienci najchętniej sięgają właśnie po produkty marki Mlekovita - mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA. - Każda nagorda, jaką odbieramy dla naszych produktów, to nie tylko cenne wyróżnienie, dowód na to, że nasz codzienny wysiłek jest dostrzegany - to przede wszystkim motywacja do nieustannej pracy nad rozwojem naszego asortymentu. Wyróżnione dziś produkty z linii Polskie: masło i mleko to nasze bestsellery, o których najwyższą jakość dbamy od lat. Warto ednak przy okazji zwrócić uwagę na kolejne nowości, które od poprzedniej edycji konkursu pojawiły się w naszej ofercie, m.in. ser Favita do grillowania i sałatek, jogurty Polskie na deser, cała linia skyrów Super Body Active, serek wiejski wysokobiałkowy SBA czy zupełnie nowa marka: Vegevita, zainicjowana pojawieniem się napoju owsianego.